698 327 315 info@polinfor.pl

Pozycjonowanie sklepów internetowych

poznaj ofertę stworzoną dla e-commerce

Wiemy, że obecność w Google jest kluczowa dla twojego biznesu

Gwarancja przyciągnięcia konkretnej liczby potencjalnych klientów

Naszą ofertę wyróżnia to, że jesteśmy w stanie zagwarantować, że twój sklep odwiedzi minimalna liczba potencjalnych klientów – nie pobieramy dodatkowej opłaty za każdego unikalnego użytkownika, nie pobieramy również żadnej prowizji od sprzedaży. Rozliczamy się abonamentowo – jest to stała, miesięczna stawka.

Usługi, dzięki którym poprawisz wyniki sprzedaży:

 

Kilka słów o koszcie i opłacalności

Sklep internetowy, żeby w ogóle sprzedawać, musi być odpowiednio wypromowany – jest kilka metod na to, jednak bez obecności w wynikach wyszukiwania Google, raczej trudno będzie mieć dobrą sprzedaż. Promowanie e-sklepu w Google wydaje się być kosztowne – jednak jeżeli porównamy te koszty z wynajęciem lokalu w średniej wielkości polskim mieście (taki czynsz potrafi wynieść nawet kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie) – to pozycjonowanie wychodzi nieporównywalnie korzystniej. 

1. Content marketing on-site i copywriting

Wielką bolączką wielu sklepów jest brak wyrózniających opisów produktów –  to nie wpływa dobrze na sprzedaż i wpływa fatalnie na pozycjonowanie – warto zainwestować w profesjonalne opisy produktów i kategorii, ponieważ znacząco poprawia to konwersję ze sprzedaży, a jest to wydatek jednorazowy (przy założeniu stałego asortymentu sklepu). 

2. Kampanie AdWords

Dobrze dopracowana kampania reklamowa Google AdWords przynosi bardzo dobre rezultaty sprzedażowe, nawet przy stosunkowo niewielkich budżetach – oprócz tego przynosi również dodatkowy efekt w postaci utrwalenia przez odbiorców marki sklepu – co wpłynie na zwiększenie sprzedaży w przyszłości. 

3. Google Analitycs ze śledzeniem konwersji

Ustawienie statystyk tak, aby mieć jak najpełniejszy obraz tego, w jaki sposób klienci dokonują zakupów. Dzięki wykorzystaniu pełnego potencjału Google Analitycs możemy wiedzieć jakie działania przynoszą najlepsze rezultaty, co pozwala na optymalizację kosztów i inwestowanie w promocję, która daje największą sprzedaż. 

4. Audyt sklepu

Czasami powodem słabej sprzedaży jest to w jaki sposób funkcjonuje sam sklep – czy jest przyjazny dla użytkownika pod względem estetycznym i funkcjonalnym. Wbrew pozorom to ma kluczowe znaczenie – jeśli przy relatywnie dużym ruchu sprzedaż jest niewielka, to przyczyną jest najczęściej złe funkcjonowanie sklepu. Taki audyt pozwala na znalezienie wszystkich wad oraz na ich wyeliminowanie po wdrożeniu sugerowanych zmian. 

Nasza oferta wzbudziła zainteresowanie?

Przygotujemy ofertę dopasowaną do Twojej firmy – pamiętaj, wysłanie formularza nic nie kosztuje i nie zobowiązuje do popdpisania umowy.

Prześlij zapytanie a otrzymasz bezpłatnie analizę i wycenę pozycjonowania twojego sklepu:

Imię i nazwisko (wymagane):
Adres email (wymagane):
Telefon kontaktowy:
Adres strony (wymagane):

Czy chcesz żebyśmy zaproponowali frazy?

Czy strona była wcześniej pozycjonowana?

Propozycja fraz i uwagi:

Zgodnie z RODO zbieramy Państwa dane dla potrzeb realizacji usługi