698 327 315 info@polinfor.pl

Cennik pozycjonowania stron w Google

Czyli wycena skutecznego pozycjonowania

Wycena lokalnego pozycjonowania stron

Od czego zależy cena pozycjonowania lokalnego?

To ile należy zainwestować w pozycjonowanie strony na rynek lokalny zależy od dwóch najważniejszych czynników.

Pierwszym jest wielkość rynku lokalnego – im większe miasto tym koszty będą wyższe. Oczywiście, pozycjonowanie na większe miasta daje proporcjonalnie wyższe korzyści – konkretnie to więcej pozyskanych klientów z internetu.

Drugim czynnikiem mającym wpływ na wycenę pozycjonowania jest konkurencyjność branży w jakiej działa Twoja firma. Jeśli w Twoim mieście są inne firmy o podobnym profilu to na pewno już się pozycjonują w Google. Im jest ich więcej tym większą pracę trzeba włożyć żeby Twoja strona wyprzedziła w Google konkurencję.

Dlatego prezentowanie sztywnego cennika w formie tabelki nie ma sensu – do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.

 

Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne?

Kiedy przygotujemy propozycję cenową pozycjonowania Twojej strony będziemy się kierować jedną ważną zasadą.

Pozycjonowanie nie może być przesadnie drogie – to musi się opłacać Twojej firmie.

Nie może być też przesadnie tanie – skuteczność i szybkość uzyskania wyników też jest ważna – Twoja firma ma pozyskiwać ruch, nowych klientów, sprzedawać!

 

Z czego wynikają koszty pozycjonowania?

Najważniejszym czynnikiem jest to ile czasu nasi specjaliści będą musieli poświęcić na pracę przy pozycjonowaniu Twojej strony.

Dobre pozycjonowanie stron składa się z dwóch podstawowych rzeczy – optymalizacji strony i linkowania (link building). Pracę nad pozycjonowaniem zaczynamy od wykonanie audytu strony. Następnie wykonujemy optymalizację strony – naszą firmę wyróżnia to, że wdrażamy optymalizację na stronie klienta – wiele agencji jedynie przekazuje zalecenia zmian i Ty, kliencie sam musisz zapłacić za wykonanie tego na swojej stronie. Optymalizacja potrafi kosztować od tysiąca do kilkunastu tysięcy złotych – u nas NIE MA DODATKOWEJ OPŁATY ZA OPTYMALIZACJĘ.

Linkowanie strony ma na celu zbudowanie jej popularności w internecie. Wiele firm pozycjonerskich nie posiada własnego zaplecza do linkowania, własnej technologii a więc muszą kupować linki  – co znacznie podnosi koszty pozycjonowania. My posiadamy własną technologię, mamy kilkaset portali, na których publikujemy artykuły powiązane tematycznie ze stroną klienta. W tych artykułach umieszczamy link do strony – to skutecznie podnosi pozycje. Teksty na nasze portale piszą copywriterzy, którym za to płacimy.

Wyślij zapytanie – BEZPŁATNIE przygotujemy analizę i wycenę pozycjonowania Twojej strony!

Imię i nazwisko (wymagane):

Adres email (wymagane):

Adres strony (wymagane):

Propozycja fraz i uwagi:

Zgodnie z RODO zbieramy Państwa dane dla potrzeb realizacji usługi

Cennik kampanii reklamowych

Kampanie Google AdWords

System prowizyjny – od 10% wartości kampanii

Płatność za kliknięcia  od 2PLN za kliknięcie (za 50 kliknięć 100 PLN)

Kampanie Facebook

System prowizyjny – od 10% wartości kampanii

 

Cennik usług dodatkowych

Content marketing (copywriting)

Teksty na stronę www – *od 100 PLN za jeden tekst (ok. 1000-2500 znaków) 

Opisy kategorii i produktów – *od 100 PLN (z optymalizacją i publikacją)

Artykuły na firmowe blogi – *od 100 PLN

Posty na FB – od 100 PLN (dla pakietu PREMIUM – 0 PLN)

Wpisy na Google Moja Firma – od 50 PLN (dla pakietu PREMIUM – 0 PLN)

Audyty

Audyt strony www  – od 500 PLN

Audyt e-sklepu  – od 1000 PLN

Wdrożenie audytu – wyceniane indywidualnie (zależy m.in od systemu CMS strony lub od rodzaju platformy e-sklepu)

 

* cena zawiera optymalizację pod kątem Google oraz publikację, rabaty do 20% przy usłudze pozycjonowania

Wypełnij formularz i uzyskaj szczegółową wycenę oraz darmowy audyt!